Konfirmantarbeid

Tentro er et konfirmasjonsalternativ fra frikirkene i Norge, som er åpent for alle. Vi vil koble store tema som Gud, livet og evigheten med din hverdag gjennom Opplevelse, Oppdagelse og Oppdrag! Misjonskirken i Askim samarbeider med pinsemenighetene i Indre Østfold om Tentro. Tentro består av faste undervisningsamlinger, helgesamlinger, leir (sammen med Tentro for hele Østfold) hvor det er plass til morro, fellesskap og vennskap. Sentralt i dette er troen og livet. Tentro starter med påmeldingsmøte, og avslutning er i mai påfølgende år. Påmeldingsmøte for neste år blir 25.april 2024 kl.17.00 på Filadelfia Askim. Ønsker du å bli Tentroelev – ta kontakt med oss. I Misjonskirken vil vi ha presentasjon av våre konfirmanter i en gudstjeneste på høsten.

Neste konfirmasjongudstjeneste er 5. mai 2024 i Misjonskirken Askim.

Lurer du på noe?
Ta kontakt: